Nazwa projektu:
„Upowszechnienie alternatywnych metod rozwiązywania sporów poprzez podniesienie kompetencji mediatorów, utworzenie Krajowego Rejestru Mediatorów (KRM) oraz działania informacyjne”,
Głównym celem projektu jest profesjonalizacja zawodu mediatora poprzez utworzenie Krajowego Rejestru Mediatorów (KRM) oraz przeprowadzenie cyklu szkoleń mediacyjnych w ramach Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, a także podniesienie wiedzy o e-mediacji oraz możliwości wykorzystania jej w sporach gospodarczych i pracowniczych.
Działania zaplanowane w ramach przedmiotowego projektu przyczynią się do realizacji celu szczegółowego PO WER, w ramach którego projekt będzie realizowany tj. poprawa jakości wydawanych orzeczeń oraz zwiększenie skuteczności ich egzekwowania. Osiągnięcie celu szczegółowego będzie możliwe poprzez utworzenie Krajowego Rejestru Mediatorów, podniesienie kompetencji mediatorów w ramach szkoleń przeprowadzonych w standardach Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz webinariów w zakresie tematyki dotyczącej ODR (e-mediacji) oraz mediacji pracowniczych i gospodarczych, a także działań promocyjnych w zakresie mediacji i tworzonego Rejestru.
Działania realizowane w ramach projektu skierowane są przede wszystkim do obywateli zainteresowanych skorzystaniem z postępowania mediacyjnego, organów wymiaru sprawiedliwości jako kierujących sprawy do mediacji oraz mediatorów i osób, które chcą uzyskać uprawnienia mediacyjne.
Jeżeli chcą Państwo zapisać się, aby otrzymywać informacje na temat działań w projekcie, prosimy o pozostawienie swojego maila w poniższym formularzu:
Działania w projekcie dodawane są na bieżąco w miarę ich organizowania w odpowiednich działach wskazanych poniżej.
Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza
zaprasza na
SZKOLENIA W FORMIE WEBINARÓW
o tematyce dotyczącej ODR (e-mediacji) oraz mediacji pracowniczych i gospodarczych - online.
Webinary są przeznaczone dla wszystkich zainteresowanych osób z na terenu województw: dolnośląskiego, pomorskiego, zachodniopomorskiego, lubuskiego. Webinary poprowadzą osoby z bardzo dużym doświadczeniem zawodowym, dysponujące wiedzą ekspercką. Udział bezpłatny online za pośrednictwem aplikacji clickmeeting. Uczestnicy otrzymają elektronicznie certyfikaty uczestnictwa.
Co zrobić, by wziąć udział w jednym lub więcej webinarze?
(Mozna wziąc udział w dowolnej liczbie webinarów wypełniając tylko raz dokumentację zgłoszeniową oraz rejestrując się online na wybrany webinar czy webinary.)
Informacja o zakonczeniu poddziałania. Wszystkie webinary nielimitowane w tym poddziałaniu zostały już przeprowadzone. Dziekujemy uczestnikom za udział. Zapraszamy do innych aktywności w ramach projektu.
Lista webinarów wraz z linkami do zapisu:
Szczegóły organizacyjne:
HARMONOGRAM POJEDYNCZEGO WEBINARU
(stały dla każdego spotkania, zmienne tematy webinarów, prowadzący zależnie od tematyki i potrzeb uczestników może modyfikować harmonogram.)
17:00 - 17:10 Otwarcie spotkania
17:10 - 18:10 WEBINAR - część I
18:10 - 18:30 Sekcja Pytania i Odpowiedzi
18:30 - 18:45 Przerwa
18:45 - 19:45 WEBINAR – część II
19:45 - 20:15 Sekcja Pytania i Odpowiedzi
20:15 - Zakończenie spotkania
Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza jako jeden z czterech partnerów Ministerstwa Sprawiedliwości w projekcie "Upowszechnianie alternatywnych metod rozwiązywania sporów poprzez podniesienie kompetencji mediatorów, utworzenie Krajowego Rejestru Mediatorów (KRM) oraz działania informacyjne" zaprasza osoby (zamieszkujące, prowadzące działalność/praktykę lub zatrudnienie) na terenie województw: dolnośląskiego, pomorskiego, zachodniopomorskiego, lubuskiego* do udziału w bezpłatnych webinarach.
*Bezpłatne seminaria dla uczestników z pozostałych województw organizowane są/będą w ramach Projektu przez pozostałych Partnerów tj. Konfederację Lewiatan, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Centralny Instytut Analiz Polityczno - Prawnych.
Serdecznie zapraszamy.