Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza
zaprasza na webinar
Mediacje on-line w sporach pracowniczych – specyfika, korzyści i ryzyka
Webinar przybliży tematykę mediacji w sytuacji uznania wypowiedzenia umowy o pracę za bezskuteczną. Pozwoli nabyć wiedzę z zakresu prowadzenia mediacji na odległość w formie spotkań online, w tym e-mediacji. Dowiesz się jak przebiegają mediacje pracownicze.
Termin webinaru online: 22 sierpnia 2023 r. w godz. 10:00 - 13:15
Prowadzący: Tomasz Brodowicz
Jak się zapisać? Należy wydrukować, wypełnić i odesłać w formie skanu lub zdjęcia na adres mailowy: rekrutacja.krm@rigp.pl dwa poniższe dokumenty tj. formularz zgłoszenia na Webinar limitowany 07 oraz Oświadczenie RODO.
Dla kogo ?
Webinary z limitowaną liczbą Uczestników przeznaczone są dla wszystkich osób niezależnie od wyuczonego lub wykonywanego zawodu - zainteresowanych nabyciem i/lub pogłębieniem wiedzy i umiejętności w zakresie mediacji, posiadających miejsce zamieszkania lub stałego pobytu na terenie jednego z województw: zachodniopomorskiego, lubuskiego.
Szkolenia prowadzone będą w formule online, obejmującej elementy wykładu, analizy case study, ćwiczeń indywidualnych lub grupowych, symulacji mediacji połączonej z dyskusją Uczestników,
Uczestnicy otrzymają elektronicznie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w formie webinaru.
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu: Pani Anna Kozłowska (tel: +48 882 430 979), mail: biuro.cam@rigp.pl
------------
UWAGA:
- Kryterium rekrutacji dla Kandydata na Uczestnika szkolenia z limitowaną liczbą Uczestników jest miejsce zamieszkania lub stałego pobytu na terenie jednego z województw: zachodniopomorskiego, lubuskiego wpisane przez uczestnika w wypełnianym formularzu.
- Uczestnicy, którzy wzieli już udział w szkoleniu 24h dla mediatorów lub 80h dla kandydatów na mediatorów lub wzięli udział w webinariach limitowanych u innych Parterów - nie mogą brać udziału w żadnym z poniższych webinarów.
- Ilość miejsc ograniczona, max 30 osób.
- Nieobecność Uczestnika szkolenia (brak zalogowania) przekraczająca 25% czasu przewidzianego dla danego szkolenia jest równoznaczna z nieukończeniem szkolenia oraz nieuzyskaniem zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu.
- Szczegółowe zasady uczestnictwa w webinarach okresla: Regulamin rekrutacji i udziału w szkoleniach organizowanych w formie cyklu webinarów o tematyce dotyczącej odr (e-mediacji) oraz mediacji pracowniczych i gospodarczych.
Szczegóły organizacyjne:
- Potwierdzeniem zakwalifikowania na webinar jest otrzymanie maila z potwierdzeniem zakwalifikowania oraz z linkiem na webinar online.
- Prosimy o zwrócenie uwagi na literówki w adresie mailowym, sprawdzenie folderu SPAM, sprawdzenie polityki działów IT w kwestii filtrów spam serwerów pocztowych i zaufanych nadawców poczty przychodzącej.
- Webinar odbywa się online za pomocą platformy ClickMeeting.
- W trakcie webinaru jest możliwość zadawania pytań przez uczestników i dyskusji.
- Webinar będzie nagrywany i przekazany liderowi projektu - Ministerstwu Sprawiedliwości. Ministerstwo Sprawiedliwości zastrzegło sobie możliwość upublicznienia nagranego webinaru. Osoby niewyrażające zgody na nagranie webinaru, proszone są o niezgłaszanie się na nie.
- Jednocześnie informujemy, że podczas całego webinaru włączenie kamery będzie wyłącznie dobrowolne i nie jest wymagane od jego Uczestników. Zależnie od ustawień pokoju webinarowego, mogą być widoczne dane wpisane w rubrykach: imię i nazwisko.
- Szczególne potrzeby związane z emisją webinaru przez organizatora np. związane z niepełnosprawnościami można zgłaszać do 7 dni przed każdym webinarem.