•  

Oferty Członków

Oferty Członków


Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertami podmiotów zrzeszonych w Regionalnej Izbie Gospodarczej Pomorza. Mamy nadzieję, że inicjatywa ta przysłuży się nawiązywaniu wzajemnych kontaktów biznesowych. Oferty aktualizowane są na bieżąco według kolejności zgłoszeń.

 

 

 


 

 

Instytut Rozwoju Personalnego Ganesa jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm na Pomorzu, która na przełomie ostatnich trzech lat, przeszkoliła ok. 4, 500 tys. osób, organizując szkolenia nie tylko na terenie całej Polski, ale także zagranicą, m.in. na Łotwie, w Estonii oraz Szwecji.

Kadra trenerska, którą zatrudnia to wybitni specjaliści, praktycy,  do których należą międzynarodowi coachowie; konsultanci zarządzania; psychologowie biznesu; ekonomiści; certyfikowani trenerzy nurtu amerykańskiego; prawnicy i nauczyciele zawodu, którzy w swojej pracy prowadzą przede wszystkim praktyczne treningi umiejętności.

Szanowni Państwo, od 2015 roku istnieje możliwość skorzystania ze wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w podnoszeniu przez pracowników kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Przewiduje on dofinansowanie kosztów szkolenia w wysokości 80%  a w przypadku mikroprzedsiębiorstw (do 10 os.) nawet 100% na pracownika.

Instytut Rozwoju Personalnego Ganesa jest gotowy na zorganizowanie szkoleń z KFS dla zainteresowanych współpracą Pracodawców.  Oszczędzając Państwa czas pracownicy IRP Ganesa pomogą  we wszelkich pośrednich formalnościach dotyczących dofinansowania. Od października 2015 roku, Ganesa z sukcesem zorganizowała szkolenia z wykorzystaniem środków z KFS dla niemalże 500 pracowników Firm i Instytucji.

Szkolenia organizowane przez IRP Ganesa odbywają się w nowoczesnych salach wykładowych hoteli w standardzie minimum trzy-gwiazdkowym na terenie całego kraju, ze stałą opieką organizatora, wyżywieniem, noclegami  i niezbędnymi materiałami dydaktycznymi. Wychodząc naprzeciw życzeniom pracodawców, organizują również szkolenia w miejscach przez nich wskazanych, siedzibach firm.

Instytut Ganesa proponuje Państwu skorzystanie z bardzo atrakcyjnej oferty szkoleniowej m.in. szkoleń:

  • specjalistycznych/ zawodowych dla pracowników firm i instytucji,
  • z psychologii, dla pracowników oraz kadry menadżerskiej,
  • dla sprzedawców/ handlowców ze skutecznych technik sprzedaży,
  • z kultury języka polskiego w komunikacji pisemnej urzędów i instytucji publicznych oraz niepublicznych,
  • z systemu zarządzania jakością ISO 9001,
  • z zarządzania projektami finansowanymi przez UE,
  • ze skutecznego systemu ocen okresowych pracowników,
  • informatycznych,
  • z zakresu prawa pracy,

 a także inne zaproponowane przez pracodawcę!

 

KONTAKT:

Katarzyna Dąbrowska

Kierownik ds. szkoleń i marketingu

tel. 668 229 888

e-mail: kdabrowska@ganesa.pl

 


 

Wykreuj swój wizerunek z MOVIE MAKERS

 


Zadzwoń! + 48 797 670 906

 


 


 

 

Kancelaria Doradztwa Podatkowego AdvaFin oferuje wsparcie podatkowe dla firm i klientów indywidualnych. Zapewnimy bezpieczeństwo podatkowe Twojej firmy, poprzez:

  • tworzenie strategii oraz optymalizacji podatkowych w oparciu o wiedzę specjalistyczną oraz praktyczną,
  • wydawanie opinii podatkowych,
  • opiniowanie umów pod względem podatkowym,
  • opracowywanie wytycznych i procedur,
  • ocenę skutków podatkowych zawartych oraz planowanych transakcji,
  • przygotowywanie wniosków w zakresie wydania interpretacji podatkowych,
  • sporządzanie rozliczeń podatkowych,
  • przeprowadzanie audytów podatkowych,
  • sporządzanie dokumentacji podatkowych,
  • wsparcie w relacjach z organami podatkowymi.

Mamy 20 lat doświadczenia w zakresie wsparcia podatkowego. Posiadane kwalifikacje prawne oraz uprawnienia w zakresie doradztwa podatkowego, gwarantują profesjonalne i merytoryczne reprezentowanie naszych klientów w trakcie kontroli, postępowań podatkowych oraz postępowań przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym.

Wiemy jak ważne jest przygotowanie i właściwe zaprezentowanie dokumentacji dla celów prowadzonej kontroli czy postępowania. Opracowywane przez nas wzory wyjaśnień, zastrzeżeń i innych pism procesowych są przygotowywane

z najwyższą starannością i dokładnością, w celu zagwarantowania skuteczności podjętych działań. Naszego doradztwa

i konsultacji mogą oczekiwać również klienci, którzy tworzenie pism realizują we własnym zakresie.

AdvaFin wesprze Twoją firmę również poprzez:

  • przygotowanie odwołań od decyzji organów podatkowych (skarbowych) pierwszej instancji i prowadzenie spraw przed Izbami Skarbowymi,
  • przygotowanie i złożenie skarg na decyzje organów podatkowych do Wojewódzkich Sądów Administracyjnych oraz skarg kasacyjnych na wyroki Wojewódzkich Sądów Administracyjnych.

AdvaFin to bezpieczeństwo podatkowe, najwyższa jakość obsługi oraz wysoka etyka zawodowa. Dzięki współpracy z nami zawsze uzyskasz jednoznaczną i jasną rekomendację. Z przyjemnością poznamy Twoje oczekiwania i potrzeby, abyśmy mogli dopasować naszą ofertę do Twoich indywidualnych wymagań.

Pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Kontakt:

tel. 781 602 248

e-mail: biuro@advafin.eu

 


Święta już za chwilę, a my zapraszamy do zapoznania się z ofertą Restauracji Szafarnia 10 na organizację firmowych spotkań świątecznych.

 

  Szafarnia 10 - oferta świąteczna

 


 

Jesienne chwile w Baltic Hotel

Baltic Hotel to nowy obiekt o wysokim standardzie na noclegowej mapie Trójmiasta, oddany do Państwa dyspozycji w październiku 2014r. W naszej ofercie znajdą Państwo 27 wygodnie urządzonych pokoi, z których każdy wyposażony jest w łazienkę, telewizor, telefon oraz bezprzewodowy internet. Dysponujemy także własnym parkingiem. Naszym Gościom serwujemy śniadania oraz na życzenie organizujemy zestawy obiadowe/lunchowe dla grup.

 

  • dwa noclegi dla dwóch osób z butelką wina do pokoju
  • dwa masaże w orientalnym MANA DAY SPA
  • kolacja dla dwojga w RESTAURACJI LA FORTUNA

Cena pakietu dla dwóch osób 529 zł

 

KONTAKT I REZERWACJA:

e-mail: biuro@baltichotel.pl

tel.: +48 58 731 67 90

tel. kom.: +48 693 777 024

 

 




Miło nam poinformować, że Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza wraz z biurem podróży Ecco Holiday uruchomiły specjalny serwis, dedykowany wyłącznie Członkom RIGP. Członkowie Izby będą mogli w nim znaleźć niedostępne nigdzie indziej atrakcyjne oferty wakacyjnych wyjazdów.

 

Serwis zawiera wyselekcjonowane oferty wyjazdów zarówno do popularnych kurortów z południa Europy jak i do najbardziej egzotycznych zakątków ziemi. By skorzystać z serwisu przy pierwszym logowaniu należy:
  • w polu „Adres e-mail” podać adres poczty elektronicznej, z jakiego korzystają Państwo do odbierania newslettera RIGP
  • w polu „Hasło tymczasowe” podać imię i nazwisko
  • wcisnąć przycisk „Zaloguj”

 

Następnie będą Państwo poproszeni o ustalenie swojego indywidualnego hasła, do kolejnych wizyt w serwisie.

 

Jako załącznik znajdą Państwo krótką prezentację firmy Ecco Holiday, wskazującą główne obszary naszej działalności dedykowane zarówno dla klienta indywidualnego jak i biznesowego.

 Prezentacja Grupy Ecco Holiday



Życzymy udanych zakupów i wspaniałych wrażeń z podróży!



Zarząd Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza oraz Zarząd Grupy Ecco Holiday

 


 

 

 

Centrum edukacyjno-doradcze English Expertise specjalizujące się w podnoszeniu kompetencji zawodowych profesjonalistów w zakresie praktycznego wykorzystania specjalistycznego, branżowego języka angielskiego zaprasza do skorzystania z oferty dydaktycznej w zakresie warsztatowego, innowacyjnego modułu prawno-ekonomicznego Legal aspects of doing business in Poland.



 



W ramach przygotowanego pod kątem Państwa potrzeb programu uwzględnimy m.in.:

  • Legal environment of business (Otoczenie prawne biznesu)

  • Employment conditions in Poland (Warunki zatrudnienia w Polsce)

  • International transactions (Transakcje międzynarodowe)

  • Tax system in Poland (Polski system podatkowy)

  • Legal documents (Dokumenty prawne)

  • Corporate legal transactions (Uczestnictwo przedsiębiorcy w obrocie prawnym)

  • Concluding agreements in the Polish legal system (Zawieranie umów w prawie polskim)

  • Legal effects of agreements and contractual obligations (Skutki prawne umów i zobowiązania kontraktowe)

  • Civil procedure (Procedura cywilna)

  • Corporate documents (Dokumenty korporacyjne)

  • Intelectual property law (Prawo własności intelektualnej)

  • Bankruptcy and reorganisation proceedings (Postępowanie upadłościowe i naprawcze)

Ostateczny kształt modułu zostanie opracowany po zapoznaniu się z Państwa potrzebami.







Zajęcia odbywają się w formie warsztatowej, z naciskiem na tłumaczenia, dyskusję, analizę autentycznych przykładów dokumentów, wyjaśnienie słownictwa i stosowanej gramatyki.

 

 

Zapytania o szczegóły oferty prosimy kierować drogą telefoniczną lub mailową:

 

 

 

 

 

 

Nowak Adventure Travel - Plan PODRÓŻE 2015

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że plan naszych najbliższych podróży to:

 

Kwiecień – Maj 2015 – Malta

Czerwiec 2015 – Wyspy Owcze

Lipiec 2015 – Sri Lanka

Lipiec 2015 – Islandia i Grenlandia

Lipiec 2015 – Borneo

Lipiec 2015 - Bali

Sierpień 2015 - Mongolia

Wrzesień 2015 – Chiny

Październik 2015 – Indie

Listopad 2015 – Tajlandia

Grudzień 2015 - Filipiny

 

Osoby zainteresowane wzięciem udziału - prosimy o kontakt. Więcej informacji na stronie: http://www.nowakadventure.com/ .

 

Pozdrawiamy,

Zespół NOWAK ADVENTURE Travel Sp. z o.o.

 


Industria Project to firma, zajmująca się kompleksowymi usługami z zakresu budownictwa lądowego. Jest autorem projektów realizowanych na terenie całej Polski. Firma ma na koncie ok.300 projektów o zróżnicowanym stopniu skomplikowania, obejmujących wszystkie branże oraz wszystkie rodzaje budowli i budynków. Opierając się na sprawdzonych rozwiązaniach i rzetelnej wiedzy technicznej wykorzystuje zaawansowane technologie informatyczne w zakresie projektowania obiektów. Industria Project to 40 osobowy zespół projektantów, architektów, konstruktorów, inżynierów  wszystkich branż. Narzędzia i filozofia projektowania jakimi kieruje się firma, przebiega w oparciu o projektowanie z udziałem Klienta, zgodne ze Światowymi standardami XXI wieku.

 

Działalność firmy Industria Project Sp. z o.o. realizowana jest w zakresie:

- Kompleksowego, wielobranżowego projektowania obiektów budowlanych z wykorzystaniem efektywnych systemów i rozwiązań m.in. jak BIM- Building Information Modeling, System Jakości zgodny z ISO 9001/2008 oraz zarządzanie projektami w oparciu o MS Project i zarządzanie macierzowe

-  Optymalizacji istniejących rozwiązań architektoniczno – budowlanych

-  Doradztwa inwestycyjnego

 

Oferta współpracy /zakres usług:

  1. Program funkcjonalno - użytkowy
  2. Koncepcja projektowa
  3. Inwentaryzacja
  4. Projekt budowlany z uzgodnieniami
  5. Projekt wykonawczy
  6. Projekt przetargowy
  7. Dokumentacja powykonawcza
  8. Sprawdzanie i autoryzacja projektów
  9. Sprawdzanie ofert potencjalnych Generalnych Wykonawców z wyłonieniem Generalnego Wykonawcy
  10. Nadzór inspektorski budowy
  11. Formuła zaprojektuj i wybuduj
  12. Value engineering

 

Specjalizacje:

  1. Obiekty przemysłowe, technologiczne
  2. Laboratoria, szpitale, obiekty medyczne
  3. Obiekty branży energetycznej (elektrociepłownie, elektrownie)
  4. Obiekty użyteczności publicznej, m.in. budynki biurowe, budynki oświaty i szkolnictwa wyższego
  5. Energooszczędność
  6. Hydrotechnika i mosty
  7. Infrastruktura

 

Zdobyte doświadczenie, korzystanie z nowoczesnych narzędzi informatycznych oraz wykwalifikowana zespół projektowy stanowiący grupę inżynierów posiadających bogate doświadczenie projektowe umożliwia nam wykonywanie kompleksowych, wielobranżowych projektów w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjnej, hydrotechnicznej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej oraz drogowej.

 

Portfolio Industria Project (PDF)

Cooperation Offer (PDF)

 

Zapraszamy Państwa do kontaktu z naszą firmą:

  1. Włodzimierz Werochowski - e-mail: w.werochowski@ibg.gda.pl, tel: 58 554 81 96
  2. Paulina Pleskot-Rogozińska - e-mail: biuro@ibg.gda.pl, tel: 58 554 81 96
  3. Kamila Czerwińska - e-mail: biuro@ibg.gda.pl, tel: 58 554 81 96

 

Jednocześnie polecamy odwiedzenie naszej strony internetowej www.ibg.gda.pl, która w pewnym stopniu może przybliżyć naszą firmę i jej ofertę, pozwoli zapoznać się z dotychczas zrealizowanymi tematami projektowymi.

 


 

ABOUT YOU.PL

 

About You.PL Sp. z o.o. zajmuje się doradztwem personalnym. Nasze doświadczenia zdobyte podczas wieloletniej pracy na stanowiskach od handlowych poprzez zarządzające doprowadziły do poznania wielu tajników istniejących struktur – sposobów ich funkcjonowania oraz sposobów zwiększania ich efektywności.

 

Świadczymy usługi przede wszystkim w zakresie:

  • Rekrutacji i selekcji personelu,
  • Dostępu do bazy CV kandydatów,
  • Szkoleń, Okresowych ocen pracowniczych,
  • Audytu personalnego,
  • Tajemniczego Klienta,
  • Organizacji seminariów.

Do naszych głównych obszarów działania zalicza się: rekrutacja, weryfikacja aplikacji oraz szkolenia.

 

Pełna oferta firmy ABOUT YOU.PL

 

W przypadku pytań bądź zainteresowania współpracą z naszą firmą prosimy o kontakt z Panią Barbarą Grubba pod numerem komórkowym (516) 126-601 lub pod adresem mailowym: basia@aboutyou.pl

 

 


PERSONIA

Jesteśmy agencją doradczo-szkoleniową, której oferta obejmuje:

 -    szkolenia zamknięte i otwarte (http://www.personia.pl/szkolenia/)

-    rekrutacje tradycyjne i direct&executive search (http://www.personia.pl/oferta-pracy)

-    konsultacje doradcze, coaching (http://www.personia.pl/coaching/ )

-    diagnozę potencjału (http://www.personia.pl/diagnoza-potencjalu/)

-    oraz pozostałe usługi z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (http://www.personia.pl/doradztwo-personalne/)

Od 2008 roku wspieramy pracowników firm, klientów indywidualnych, jak i zespoły oraz całe organizacje biznesowe. 

Współpracujemy z firmami w całej Polsce, będącymi liderami w różnych branżach. Naszym Klientom oferujemy również wsparcie w projektach międzynarodowych.



Zobacz nasze aktualne promocje: (http://www.personia.pl/o-nas/promocje/)

 


 

Fundusze na wdrożenie CSR w micro, małych i średnich przedsiębiorstwach z 2Pi Group.

Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z możliwością otrzymania dofinansowania na wdrożenie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu w państwa firmach.

Strategia CSR jest odpowiedzią na oczekiwania świadomych klientów, pozwala zwiększyć przewagę konkurencyjną, jest inwestycją niezbędną do długofalowego rozwoju przedsiębiorstwa. CSR to filozofia, podejście do życia i metoda zarządzania, która pozwala uzyskiwać ekonomiczny zysk bez społecznej i środowiskowej straty.

W Polsce do tej pory odpowiedzialna strategia wdrażana była głównie w dużych przedsiębiorstwach, jednakże konkurs przygotowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości ma na celu ułatwić i zachęcić także mniejsze firmy do zaangażowania społecznego.

O konkursie:

  1. Maksymalna kwota wsparcia to 100 000 PLN, przy czym wsparcie stanowić może do 70% całkowitych wydatków kwalifikujących się do objęcia wsparciem.

  1. Wnioski o udzielenie wsparcia można składać od 08.04.2013 r. do 20.05.2013 r. do godz. 16:30.

  1. Wsparcie na wdrożenie CSR może być udzielone mikroprzedsiębiorcy, małemu lub średniemu przedsiębiorcy, który spełnia łącznie następujące warunki:

    1. posiada siedzibę, a w przypadku przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną – miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

    2. rozpoczął wykonywanie działalności gospodarczej co najmniej 6 miesięcy przed dniem złożenia wniosku o udzielenie wsparcia;

    3. złożył tylko jeden wniosek w ramach naboru wniosków o udzielenie wsparcia na wdrożenie CSR;

    4. nie otrzymał wcześniej wsparcia na wdrożenie CSR.

Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem: www.csr.parp.gov.pl

Zapraszamy do kontaktu z firmą 2Pi Group, która posiada odpowiednie doświadczenie i oferuje usługi z zakresu wdrażania i realizacji odpowiedzialnego marketingu, komunikacji, kompleksowego opracowania koncepcji CSR, czyli strategii odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju.

Kontakt:

Anna Miazga

t: 505 952 222

e: anna.miazga@2pigroup.pl

2Pi Group

ul. Franciszka Schuberta 2A, 80-171 Gdańsk

t: 58 710 95 96 wew. 21, f: 58 732 70 52

www.2pigroup.pl


 

W odróżnieniu do zdecydowanej większości  biur rachunkowych oferujących swoje usługi wyróżnia nas podejście do jakości generowanych danych finansowych, które poza obowiązkową sferą podatkową (rozliczenie VAT, czy też określenia wyniku z działalności) obejmują zarówno historyczną jak i bieżącą analitykę w zakresie finansów przedsiębiorstwa.

Nasze biuro poza "standardem" (rachunkowością podatkową), daje swoim klientom również wsparcie informacyjne (rachunkowość zarządcza) dla kadry menadżerskiej.

Dajemy naszym klientom:

  • Dostęp do swoich danych finansowych przez Internet online (dostępne przez przeglądarkę internetową)
  • Raporty biznesowe wspomagające podejmowanie decyzji dla kadry zarządzającej - online
  • Analizy kosztów w układach: wg wydziałów (oddziałów), wg rodzajów, wg projektów, według mpk
  • Rachunek wyników, analizy sprzedaży, należności i zobowiązania – dostępne przez Internet - z możliwością drążenia do poziomu danych źródłowych (kontrahent, faktura)

 Gwarancja jakości usług – nasz zespół:

  • biegły rewident - główny księgowy,
  • radca prawny,
  • zespół księgowy,
  • zespół do obsługi kadr i płac (również mobilny - dyżury w siedzibie klienta).

Nasi klienci, to min. przedsiębiorstwa:

  • z branży automatyki przemysłowej,
  • budowlane (budownictwo mieszkaniowe i komercyjne),
  • realizujące inwestycje przemysłowe,
  • projektowe i wykonawcze - architektura terenów zielonych (Warszawa, Opole, Gdańsk),
  • usługi spedycyjne, eventowe, graficzne,
  • 95% naszych klientów, to podmioty prawa handlowego (Spółki z o.o.),
  • spółki z kapitałem zagranicznym.

Kontakt: tel. 601 627 101 | e-mail: biuro@businessmind.pl



AVENA

Firma AVENA TECHNOLOGIE od 2003 r. nieprzerwanie świadczy usługi teleinformatyczne, informatyczne i komputerowe. Nastawieni jesteśmy na szybką (zdalną) i sprawną realizację potrzeb Klientów przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych. Posiadamy zespół ekspertów specjalizujących się w różnych problemach sektora IT.

Zakres naszych usług to:

  • opieka nad stacjami roboczymi i laptopami;
  • zabezpieczenia i aktualizacje stacji roboczych, laptopów oraz serwerów;
  • administracja serwerami w firmie i/lub kolokacji;
  • serwis i utrzymanie działania sieci lokalnej oraz styku z siecią Internet;
  • wykonywanie kopii bezpieczeństwa serwerów oraz wskazanych stacji roboczych;
  • konfiguracja oraz przenoszenie danych dla nowych komputerów;
  • diagnoza dotycząca napraw sprzętu (komputery, drukarki);
  • doradztwo w zakresie rozbudowy, konsolidacji oraz nowych rozwiązań.

Szczegóły oferty

Kontakt: tel. 801 000 250 | e-mail: konsultanci@pomagier.info


Trójmiejska firma wsparcia biznesu PME Investment Services, działająca jako przedstawiciel rosyjskiej firmy Centrum Współpracy Biznesowej Polska-Rosja, zajmuje się wprowadzaniem firm, ich produktów i usług na rynek rosyjski (rynki WNP).

Firma specjalizuje się w aranżowaniu współpracy firm zainteresowanych podjęciem działalności biznesowej na rynku rosyjskim (innych rynkach WNP). Firma oferuje dedykowane usługi na rzecz polskich przedsiębiorstw, pragnących rozszerzać obszar swojej działalności o rynki wschodnie, poszukujących kontrahentów, zasobów i atrakcyjnych rynków zbytu na swoje produkty i usługi.

Zakres oferowanego przez Centrum wsparcia to między innymi:

  • Poszukiwanie partnerów - pomoc w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i aranżacja współpracy między polskimi i rosyjskimi firmami;
  • Opracowywanie zestawień zainteresowanych współpracą firm z rynku rosyjskiego (dostawców, odbiorców, itd.) według kryteriów określonych przez klienta;
  • Opracowywanie analiz prawnych, analiz rynku, raportów na temat firm oraz analiz sytuacji ekonomicznej w poszczególnych branżach rynku rosyjskiego;
  • Obsługa podczas imprez targowych i wystawienniczych, stałe wsparcie eksportowe lub importowe polskich podmiotów współpracujących z rynkiem rosyjskim,
  • Podejmowanie działalności, zakładanie firm na terenie Rosji, pomoc w uzyskiwaniu zezwoleń, licencji i certyfikatów, wspomaganie funkcjonowania zagranicznych przedsiębiorstw na rynku rosyjskim, obsługa prawna, podatkowa, księgowa, tłumaczeniowa, itp;
  • Inne usługi wsparcia oczekiwane przez klienta.

Kontakt: tel. 603581635 | e-mail: dkijanka@pmeinvestments.com


Agencja Reklamowa 2Pi Group - Oficjalny broker reklamowy Lechii Gdańsk - ma przyjemność przedstawić Państwu oferty reklamy na przystankach SKM w Trójmieście oraz na stadionie PGE Arena w Gdańsku.

W ramach pierwszej oferty plakaty reklamowe będą eksponowane w ramkach Szybkiej Kolei Miejskiej na trasie Gdańsk – Gdynia – Wejherowo oraz kolejkach w kierunku Słupska oraz Tczewa. Liczba pasażerów w taborze w ciągu doby wynosi od 95 000 do 106 000.

Reklama na stadionie PGE Arena, oferującym 43 615 miejsc, obejmuje emisję spotu 15 s. na bandach LED oraz w TV stadionowej.

Przy wcześniejszej deklaracji na poszczególne elementy w większej ilości, cenę rozpatrujemy indywidualnie. Dla członków RIGP dodatkowy rabat!

Oferta reklamy na przystankach SKM   Oferta reklamy na PGE Arena Gdańsk

Kontakt: tel. 505 303 847 | e-mail: magdalena.adamczyk@2pigroup.pl


24 Group sp. z o.o. została stworzona na bazie istniejącej już 12 lat firmy Biuro Kompleksowej Obsługi Firm J&J s.c. specjalizującej się w kompleksowej obsłudze Klienta. Spółka swoją działalność rozpoczęła w lutym 2012 roku, a założycielami są Jarosław Filipczak oraz Jan Chrzanowski. Stworzeniu spółki od samego początku przyświecało motto „Zmieniamy się dla Was”.

24 Group jest firmą innowacyjną, wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnych firm. Jest pierwszą w kraju firmą outsourcingową działającą kompleksowo w zakresie 10 modułów, skupiającą specjalistów z całego kraju, dającą nowoczesne narzędzia IT. Dąży do tego aby być firmą pierwszego wyboru oraz, aby być liderem w Polsce w świadczeniu kompleksowych usług Klientom.

Każdy kto przystępuje do grona Klientów firmy jest traktowany w sposób indywidualny. Potrzeby każdego Klienta firmy nie muszą się pokrywać z potrzebami innych. Dlatego Klienci firmy mogą być pewni, że oferta którą do nich kieruje jest dostosowana do ich indywidualnych potrzeb. Tworząc oferty, firma korzysta ze stworzonego przez siebie systemu modułów. Firma dobiera dla Klienta odpowiednie elementy, które w przyszłości stworzą pasującą całość i usprawnią działanie firmy.

Moduły – oferta:



Moduł I – Bezpieczeństwo i higiena pracy

Moduł II – Ochrona przeciwpożarowa

Moduł III – Bezpieczny budynek

Moduł IV – System HACCP

Moduł V – Kursy i szkolenia

Moduł VI – Kadry i płace

Moduł VII - Wdrażanie systemów ISO (9001, 14001, 18001 OHSAS)

Moduł VIII - Obrona cywilna

Moduł IX – Ochrona środowiska

Moduł X - Sprzedaż towarów BHP, PPOŻ







Szczegółową ofertę znajdą Państwo na stronie: http://www.24group.eu/oferta/modul-i/



Kontakt:

ul. Trzy Lipy 3, Gdański Park Naukowo-Technologiczny, bud. B, 4 piętro, pokój nr 432.

Nr telefonu: +48 58 746 37 85, 512-024-313

Mail: biuro@24group.eu

Www: www.24group.eu



 

 

Izba / Wydarzenia / Projekty / Kontakty biznesowe / Współpraca międzynarodowa / Reklama / Kontakt Copyright (C) 2011 Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza
Wykonanie strony: